Şehirlerarası Yolculukta

Bu yeni siteye ilk ve simdiye kadarki en esasli itirafim olacak sanirim...

Gecen hafta Sali dogum gunumdu. Kiz arkadasim, sagolsun bana supriz olsun diye sehir disinda, yaklasik iki saatlik mesafede turistik bir ilcede bir pansiyona rezervasyon yaptirmis. Soforlugumuze guvenmedigimizden otobusle gitmeye karar verdik.

17 kisilik aracta bizim disimizda, onumuzdeki ikilide oturan yasli amca ve teyze, arkamizda yalniz oturan bir adam, onun da arkasinda kucaklarinda bebekleriyle bir kari koca ve tabi sofor.
Sıkıcı gecen yolculuga bıraz heyecan katmak icin kız arkadasımın elini penisimin ustune goturerek surtturdum ve biraktim. Mesaji alan kiz arkadasim, once gorurlerse gibisinden diger yolculara bakti ama herkes kendi havasindaydi.
Pantolonumun ustunden oynamaya, oksamaya basladi. Bir sure boyle devam ettikten sonra ben elini ani bir hareketle pantolonumun icine soktum. Kiz arkadasima hic bakmiyordum; kimse bir sey anlamasin diye disariyi izliyordum. Kiz arkadasim bir sure oylece hareketsiz kaldiktan sonra, icerden oksamaya ve mastürbasyon yapmaya basladi. Ama yanyana oturdugumuzdan ve gorecekler diye fazla hareket edemedigimizden tam anlamiyla yapamiyordu. Sonra ben yerimi duzeltir gibi yaparak caktirmadan kemerimi cozdum ve kiz arkadasima dondum. Gozundeki heyecan sanirim benimkinin bir yansimasi gibiydi. Once cantasinda bir sey ararmis gibi cantanin icinde elini kremledi. Sonra caktirmadan kremli elleriyle penisimi kavradi. Kremin etkisiyle tam bir mastürbasyon oluyordu. Yaklasik 4-5 dakika bu pozisyonda giderken ben hala hic bir sey olmuyormus gibi disariyi izliyordum. Ve sonunda geldim... Bir aracin icinde hic tanimadigim yuzler, onlara yakalanma korkusu, altimizdan kayip giden otoban, sag tarafimda tum dinginligiyle masmavi deniz, batmaya yuz tutmus titrek bir gunes, eli pantolonumun icinde gidip gelen kiz arkadasim ve bir kac saniyeligine de olsa dunyaya bulutlarin uzerinden bakan ben...